Tandläkare

Godmorgon!
Kommer precis hem från tandläkaren, efter att ha lagat ett hål! Känner mig hur uppsvälld som helst och kan knappt känna något i halva ansiktet!
Som ni säkert märker så är jag inte heller i skolan idag, eftersom jag har hur många tandläkarbesök som helst idag! Först så hade jag en tid 8,15, i skärholmen, som jag precis kom hem från. Och vid 12,00 tiden måste jag åka in till Odenplan för att spänna Tandställningen!

Sov knappt någonting i natt heller. Kan tänka mig att jag som mest sovigt i ca 4 timmar. Bestämde mig därför för att stanna hemma från skolan idag. Ingen idè att gå när man bara känner sig yr och trött! plus att jag hinner med alla Tandläkarbesök :D

Ha det bäst!

Carro



(mamma har kameran på jobbet, blir därför inga nya bilder föräns hon kommigt hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0