Drar till Centrum nu..

Ska möta Amina 14.40. Så det är bara att springa ner strax.
Men viste ni att jag losade mitt Guldkort till Grönan i Onsdags? Men mamma har Polisanmält det (vilket man måste göra för att få ett nytt) Så nu väntas ett nytt guldkort till mig. Får dock köpa det, men det blir ganska så mycket billigare...





Vet ni vad jag också är trött på i bloggen? jo alla mina fula collage jag jämt sätter in efter varje inlägg! Nu är det slut på sånt! Här har ni ett par färsk pressade bilder som inte är ett dugg redigarade. Vissa ser väll lite sjuka ut, men det är det bara att leva med♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

du liknar en tjej jag känner jättemkt på dom där bilderna! =)

2009-08-17 @ 11:53:20
URL: http://linneasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0