När man har tråkigt...

Kan man alltid svara på lite snabba frågor...

Har du någon
som förstår dig
: jaa
någon som du saknar: aa
någon du längtar efter: nee (?)
du hatar
: japp


Vem:
kramade du senast:
En kompis i Centrum
pussade du senast: pappa
ringde dig senast: Malin <3
var hemma hos dig senast: Amina
var du hemma hos senast: Malin

Har:
du några kärleksproblem:
inte längre..
du ätit något idag: ehh ja
du pratat med någon idag: jaa
du gråtit idag:
neej
du skrattat idag:
jaa


Jag:
är singel:
japp
Är rädd för att bli övergiven:
ibland
Svär ofta: hell yeah!
Sjunger i duschen:
njaa sällan
Är en morgon person:
beror på från dag till dag
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: absolut inte!
Är kär i kärleken: vadå?
Skrattar åt mina egna skämt: nee
Vill ha barn: NEJ!
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: faktiskt ;)


Har du:
glasögon/linser: nej

Piercingar: bara i öronen

Syskon:
en lillebrorsa (alex) plastsyrra (issa)
Rymt hemifrån: neej
Färgat håret: jaa

Bra självförtroende:
nja sådär tror jag
Sagt att du älskar någon: ja
Varit kär: ja

Dumpat någon:
neej
Gjort något olagligt: Ja gissa vad det kan va? ;)
Somnat i skolan: hållit på!
Brutit ett ben: nej (pepparpeppar)
Sett en stjärna falla och önskat dig nåt:
ja för bara en vecka sen ;)
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra:
aa ;(
Smugit ut utan lov: nja behöver nog inge lov för att gå ut ;)
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: aa usch där rök min mobil xD
En hemlighet som många inte vet: japp
Sovit en hel dag: jaa
Somnat gråtande:
många gånger


Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: jaa

Haft ångest:
jaa
Drömma mardrömmar: ibalnd inte så ofta

Klä dig svart:
svart är snyggt!
Hata folk: då skulle det vara något extremt som hänt!

Lita på folk:
beror på hur dem är, man vet aldrig vad dem döljer ;)


Sista personen som:

sov i din säng: jag (?)

Som fick dig att gråta: hmm..Alex eller Amina?
Du delade en dricka med:
Malin & Amanda
Skrek på dig: oj kommer inte ihåg xD
Du fick sms utav:
Amina

Kommentarer
Postat av: Lina

Tackar :) detsamma!

2009-08-21 @ 00:01:20
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0