Malin Jag älskar dig!

Fan Malin! Du är så jävla Busted! Det känns nästan som om  mina inlägg mer och mer börjar likna värsta trash bloggen. Men jag ska försöka att proffesionalisera mig lite (där kom jag nyss på ett nytt ord xD)

Fan va du gjorde dig själv SÅ busted igår hehe....(btw så hoppas jag du är medveten om att du har en lång och plågsam förkylning att vänta haha) Nu vet jag vad jag ska få av dig i julklapp hihi♥ Och Fan för dig om du bestämmer dig för att köpa någonting annat nu, bara för att jag vet hehe

 

Samsung ES15 Rosa
Jag väntar mig en SÅN HÄR på julafton hehe <3 ♥
Nu tänkte jag bli lite snäll och fråga dig vad du vill ha av mig hehe? en ny dator? En mobil? fan Malin, du ger mig värsta pressen nu....

Puss på dig gumman...Det här inlägget var till dig BARA DIG <33! (och min blivande kamera ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0