Melodifestivalen = En stor flopp!

Jag är en riktigt Melodifestivals fjolla! Kollar den varje år och alla deltävlingar! Även fast musiken kanske inte är den musik jag lyssnar på, på mobilen i vanliga fall! Men det har lixom varit som en tradition för mig ända sen jag vart liten.

Men är det bara jag som tycker att låtarna vart så otroligt dåliga iår? Shirley Clamp som vanligt vis brukar vara grym! vad hände? Och Caroline Af Ugglas är detta ett skämt? Måns som jag älskade år 2007 med låten cara mia vart ju en sån flopp i år!
Ja jag vet förlåt om jag låter som jordens bitterfitta nu men usch vad dåliga låtarna vart iår! Fortsätter det såhär så finns det ju inte en chans att vi kommer vidare till final iår!
Men ikväll är det dags igen och ikväll håller jag stenhårt på Molly Sandèn, tror verkligen på hennes låt (som jag inte har hört än) Och jag hoppas för guds skull att den är bättre än vad tex Amy Diamonds låt var!

Ikväll är det dessa som uppträder
Velver - The Gueen
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I got U
Molly Sandén - Så vill stjärnorna
E.M.D. - Baby, Goodbye
Mikael Rickfors - Du vinner över mig
Maja Gullstrand - Här för mig själv
Sofia - Alla
BWO - You'r not alone  

Kommer sitta som fastklistrad framför BWO, E.M.D och Molly Sandèn!!

Vad tycker ni om årets hittilsa melodifestival?

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0