Min älskade kusin Alexia <3

I lördags vid 11.00 tiden tog jag T-banan in till stan, bytte i Slussen och tog tåget mot Farsta strand.
Åkte hela vägen till Tallkrogen och hämtade min 3 åriga kusin Alexia för att sedan åka till skärholmen centrum med henne.
På T-banan träffade vi på massor av trevliga människor. Som en 83 årig tant som gav Alexia en näsduk för att hon hade så röd näsa efter kylan.
En del trodde till och med att det var min dotter.
Får man alltid såhär mycket uppmärksamhet när man åker T-bana med ett småbarn tänkte jag. Det var lite kul fram tills att Alexia började springa i vagnen och peka Fuck you till alla hon såg. Men dem skrattade bara som tur va! (gud vad har jag lärt ungen)

Men iallafall, så gick vi av i skärholmen centrum och bärjade gå runt på BR och kolla på leksaker, vi köpte lite klistermärken från panduro och gick och köpte lite hårgrejs till henne.
Sen ringde alex och kollade om vi ville följa honom till kungens kurva för att köpa nintendo wii med wii fit. Tänk nu har han både xbox 360, PS3 och nintendo wii, bortskämda ungjävel! jag kan bara glömma att jag skulle få sådär mycket saker.
Men vi träffade honom i centrum och stack till mediamarkt på heroncity.
Efter det var Alex tvungen att sticka eftersom han skulle åka in till fridhemsplan och köra cybertown med några kompisar. Jag och Alexia gick och köpte en varsin glass som vi satt och åt på Heron City. Sen ville Alexia ha en heliumballong som jag köpte till henne. Tyvär sprack den inom en timme :( Och för att muntra upp Alexia gick vi ut till lekparken utanflr Heroncity och lekte nån timme. Då vart hon genast på bättre humör.
Vi gick efter det iväg till godis båten och köpte 1.1kg godis. ja det var inte lite det. Och sen vart vi så kalla så vi gick hem och grillade korv.

Här är lite bilder







hon försökte ta ett kort på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0