Öroninflammation

Vid 17.30 tog jag och mamma Taxi in till Liljeholmen, vi gick raka vägen till vårdcentralen och fick sitta och vänta där i en halv timme ungefär.
När jag sen äntligen fick träffa läkaren frågar han lite saker och kollar i mina öron.

-Jo det här är helt klart en öroninflammation, det är inflamerat, svullet och rött, så jag ska skriva ut lite pencilin till dig

Så jag och mamma tog t-banan in till Mariatorget för att hämta ut pencilinen. Sen var det bara att ta tunnelbanan hem igen.

Fy helvete vad ont det gör!!! 2tabletter dagligen ska jag ta i 5 dagar dvs 6 tabletter om dan, plus massa alvedon och ipren.
Men nu ska jag g¨å ta alla tabletter och vila lite.

HA det bra

Carro





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack detsamma! Jag lider med dig, öroninflammation är ett helvette. Jag hade det jämt som liten.

2009-02-02 @ 16:56:41
URL: http://izidor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0