Piano

Kom på att jag hade piano idag också mitt i allt.
 Eftersom jag inte gått nu på tre veckor så kände jag mig nästan tvungen att gå, trots mitt illamående och min ständigt rinnande näsa. '
mamma var shysst och följde med eftersom det är jobbigt att sitta på tunnelbanan själv när man är sjuk.

Men iallafall, så efter pianolektionen missar vi såklart tunnelbanan på sekunden. så det var bara att börja vänta ute i kylan inte bara 9 minuter utan hela 14 minuter!

 
usch såhär ser jag ut när jag är sjuk :/ kolla in dem räfflade läpparna...
Men har iallafall bestämt mig för att stanna hemma imorgon också ocj vila upp mig en sista dag. Sen på torsdag är det bara palla iväg till skolan igen,...
'

Sen hade jag lite tråkigt dem 14 låånga minuterna



jaa inte dem svåraste noterna precis ....
 
sånt här får man släppa med sig till pianot när man är dum nog att handla före...







men nu ska jag alldeles strax gå kolla på andraavenyn. Är det nån mer än jag som tycker andraavenyn blivit mycket sämre än när ex karim, jossan och håkon var med? saknar dem avsnitten så mycket! tycker fortfarande andraavenyn är bra men den är som vilken serie som helst inget speciellt lixom. nää som förr skulle dem ha det! va fan skulle karim i norge o göra? jossan i usa? och varför skulle Håkon försöka våldta olga? och vart har olga tagit vägen?

Jag känner inte att jag hänger med längre...

carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0