Sammanfattning av dagen

Klockan är 18.00 och jag skriver mitt första inlägg?
Jo men jag har självklart en anledning. Jo jag vaknade som vanligt 7.00 stack till skolan 7.35 ja allting var precis som vanligt, efter franska provet (som jag tror gick riktigt bra) klockan 14.00 åkte jag till Tandläkaren och efter det vid 16.00 tiden var jag hemma.
Det första jag gör när jag kommer hem är att jag somnar framför tv`n och vaknar inte föräns 18.00.
Det känns som att jag sovit bort hela fredagen, fast egentligen spelar det ju ingen roll för nu är det äntligen sportlov!!!
En hel vecka ledigt!
Imorgon får vi besök av Pia och hennes "familj" 5barn har hon med sig och alla ska sova över här i våran lilla 3a. Herrgud hur ska det gå till?
Men kul kommer det iallafall bli, och jag måste verkligen städa rummet innan de kommer imorgon, allt ligger hullerombuller där inne, smycken ligger i hela lägenheten så jag måste verkligen ta och rensa allting.
Vad ska ni göra en fredag kväll som denna då?

Ha det bra
Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0