Shopping dag

Jag och mamma gick ner till Centrum och började dagen med att sticka till banken. Mamma måste fixa ett nytt bankkort eftersom hennes har slutat att funka av någon anledning. Och med min vanliga tur så står det såklart nån kärring i kundservice kassan i ungefär 30 minuter och tjaffsar innan hon ger sig och går iväg. Då var det bara 8 nummer kvar då. Efter en timme vart det då vår tur och efter ca en munit hade han beställt ett nytt kort som kommer hem till oss inom 5 dagar. (var det det här vi stod och väntade på i en timme?) Men iallafall efter det så gick vi iväg till footlocker för att köpa min Adidas jacka och eftersom det blivit så himla populär så fanns det bara två kvar i storlek S. Tur tänkte jag som jag storlek XS-S Men vafan nä då va armarna för korta. Så det var ara att beställa in en från stan som kommer in till skärholmen på fredag. Så på fredag ringer footlocker mig på mobilen och jag kan gå hämta jackan :D
Jag och mamma gick efter det och köpte en varsin glass som vi satt och åt tll lunch då. Sen gick vi iväg till Kungenskurva och sprang på massa affärer där innan vi sedan gick och storhandlade mat och tog en taxi hem!

Så det har jag gjort idag! nu måste jag sitta och råplugga hela dagen imorgon :S

Ha en trevlig kväll!
Carro



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar, tackar! Lycka till med plugget imorgon!



Sköt om dig!

2009-02-27 @ 19:30:08
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0