Simning

Jag och mamma kom precis hem från simhallen. Vi var där vid 14.00 och bestämde oss för att simma 1000 meter. Efter det skulle mamma sola solarium i 20 minuter och eftersom jag inte orkade vänta på henne, så gick jag till SKHLM och kollade in lite fashion.
Såg ett par as snygga pumps på Belle Shoes som skulle passa skit bra till Kryssningen på Tisdag.  Men ett problem är bara att klacken nästan var 10cm hög, men jag vart nästan som förälskad i dem, så jag tänkte att om jag köper dem, så kan jag ju ha på mig dem vid lite "festligare" tillfällen och inte en vanlig dag i skolan lixom.
Men jag hittade iallafall två snygga halsband på UR & Penn som jag köpte..

Sen så handlade vi bara lite mat och traskade hem i snöstormen! Nu står mamma och rullar köttbulllar och jag ska nog gå Sätta på riset snart!, sen så är det Pilates dax om man vill se skymten av några magrutor i sommar!

Ha det bra!
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0