The Grudge 3

Igår kväll efter melodifestivalen så bestämde mamma och jag att vi skulle sätta på en skräckis att kolla på. Vi kom överäns om att kolla på filmen The Grudge 3! och jävlar va läskig den var. Kändes som att jag blundade bort hela filmen.
Men sen så vet jag inte om man kan vara känsligare än jag när det gäller filmer, för mamma satt lugnt och kollade igenom hela filmen medans jag satt där och höll på dä av skräck!

Men hursomhelst så handlar filmen om en kvinna från japan (medium) som åker till en lägenhet i Chikago för att försöka stoppa det onda spöket kayako. Hon hyr en lägenhet från hyresvärden som bor med sina två systrar själva i en av lägenheterna. Alla som tidigare bott i någon av lägenheterna harnu flyttat tack vare att det händer en hel del skrämmande saker där (en förbanelse)

Filmen i sig var jätte bra, men slutet var extremt dåligt. Det vart inget bra slut alls utan mer som att det väntar en ytterligare fortsättning för att få tyst på den uttjatade förbanelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0