This is Me!

Förlåt förlåt förlåt Zeineb, nu tog jag dina frågor igen utan att fråga..hoppas verkligen det är okej för dig? :)usch vad ful jag är ibland xD

HAR DU

Ett förhållande: Nej.
Haft ett seriöst förhållande: ehh nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: neej
Blivit kär vid första ögonkastet: tror faktiskt inte det...
Fått ditt hjärta krossat: japp :(
Skrikit åt en lärare:  Nepp :P
Kysst någon och sedan ångrat dig: beror på hur man ser det XD
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha vem har inte det?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja i guld och Platina :D
Snusat: Verkligen inte!
Rökt: har såklart testat men röker inte

DAGENS:

Klädsel: Jeans, top, kofta, halsband
Frisyr: Plattat, rakt, tråkigt
Låt: Lady Gaga (Eh Eh nothing else i can say)
Vill ha: ?
Drog: Darins Musiiik <3
Saknad: Gamla tider <3
Köp: SKOR pumps (me like)
Godis: Surt och Choklad


FÖRSTA:


Bästa kompis: Irena och Amina
Bil: Har ju inte änns körkort :;P
Kärlek: Daarin <3
Husdjur: två katter och ett Marsvin
Semester: Finland,och Grekland 
Jobb: Pluggar
Köpta skiva: Det var länge sen det...
Riktiga kärlek: ?
Piercing: 3 i Öronen.
Konsert: Daarin, Rihanna, Spice Girls Lady gaga M.m
Fylla: Driker inte alls (iallafall nästan xD)

SISTA:

Personen som sms:ade dig: Marika
Personen som du kramade: kommer inte ihåg :(
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till : ...
Alkoholdrycken: Jordgubb och Lime Cider
Bilfärd: valles mamma Simona skjussade oss från Birka
Filmen du såg: benjamin Buttons otroliga liv (riktigt bra)
Gången du grät: Det var ett tag sen nu...
Måltiden: vadå?

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Neeej tror jag e för feg för det XD
Våga hoppa bungyjump: BIG no no!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Varför inte?
Kalla dig själv lycklig: Ibland, och ibland inte...
Hellre ta bilden än vara med på den: Vara med på den såklart :D
Kunna gråta över en kille: Japp det har jag gjort :(
Kunna gråta över en tjej: har jag också gjort :/
Ljuga för någon: Ja, men jag hatar att ljuga så gör det inte ofta!
Kunna springa 50 mil: Försöker du ta livet av mig?

VAD:

Gör du just nu: bloggar
Ska du göra imorgon: Plugga :/
Säger du till dig själv när allt känns svårt:Att jag hatar mitt liv :(
Har du med dig in på bion: Cola Light och Godiis
Är det för färg på dina byxor: Svarta Jeans
Är det för väder hos dig just nu: Mörkt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen!
Skulle du göra om du vann på lotto: Kan jag ju inte veta nu!

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är!
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja...
Använder du huvtröjor: Japp
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja en liten tatuering vid fotlänken och en madonna piercing
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det motsatta tjejer kan vara så jäkla svåra ibland :S

VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Soluppgång
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: 12år helt klart! 13 vart ett helvete!
Sova på sida, mage eller rygg: På sidan
Kramar eller kyssar: Kyssar!!


tror ni jag var seriös här eller?


Kommentarer
Postat av: zeineb

HAHAHAH , det lungt carro :D

2009-02-28 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0