Vila i frid Herkules <3

Igår avlivades min farbror Vagelis Hund Herkules.
Han har funnits där sen jag var liten eller åtminstone 5år. Han vart 9år fram tills igår.

Jag vet inte vad jag ska säga, pappa ringde mig och sa att han hade dåliga nyheter. Herkules har sen en tid tillbaka haft epelepsi, och då och då fått epelepsi anfall, igår fick han ett och som kom var tredje timme.
Vagelis åkte in till vetärinären med honom och dem testade allt!
 tillslut gick det inte att göra mer, så det ända dem kunde göra var att avliva honom...

Känns så otroligt sorjligt när någon försvinner som varit med en så länge. han har lixom funnits där sen jag var 5år och jag kommer ihåg när vagelis precis köpt herkules och han kom hem till oss som valp! kommer ihåg den dagen så jävla bra!
Det har blivit en självklarhet att det är Vagelis och herkules.
men nu finns inte herkules mer!

jag kommer aldrig glömma herkules och hur han var som hund! Så otroligt snäll men också himla lekfull!

Jag kommer alltid minnas Herkules <3 älskar dig!

Carro

(tyvär hittar jag ingen bild på herkules på den här datorn, men jag har en på min virussmittade, så när den blir bra så lägger jag in en bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0