En inte så bra dag

Känns som att jag börjar tappa greppet igen.
Onsdag, torsdag och Fredag gick ju så himla bra i skolan, men känns som att det börjar släppa nu.
Eller vad det kanske för att jag var så jäkla trött idag (somnade vid 2.00) som jag kanske inte har vart den absolut roligaste människan idag.
Men iallafall så slutar vi 13.20 nuförtiden på måndagar så efterskolan kollade jag med Regina vad hon skulle göra, och hon skulle stanna kvar och vänta på Jennifer så jag bestämde mig bara för att gå hem som vanligt.

Nu har jag suttigt här ett tag, läst lite nya komentarer, känner mig allmänt uttråkad och har hur mycket plugg som helst.
Har Engelska glosor tills på Torsdag, matteprov på fredag, hela Kemi projectet samt en hel rös ´med 20 franska glosor.
Har nästan gett upp franskan helt nu, kan verkligen ingenting och jag har snart läst det i två år, fast förlorade ju en hel del förra året men...
Största problemen har jag med att böja verb, och gramatik i allmänhet funkar verkligen inte.
Börjar känna mig väldigt skoltrött nu, men hur fans ka det kunna gå till? jag har ett och ett halv år kvar på grundskolan, tre år på gymnasiet och (om jag ska bli psykolog) 5 och ett halv år sen på unniversitetet.
Jag har verkligen INGENTING att se fram emot.

Börjar fundera på om psykolog verkligen är någonting jag vill satsa på, nog med att man måste ha MVG i dem flesta ämnena sen på gymnasiet.
Har ju inte så lång tid kvar nu att bestämma mig, men jag får väll se

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0