Första dagen avklarad

Första dagen gick förvånadsvärt bra, hade sån ångest påvägen till skolan imårrse så att jag till och med mådde illa.
Men det gick skit bra verkligen, mycket bättre än jag hade trott.
Undra om det kan bero på dem nya tabletterna jag börjat ta eller om det är för att jag fått vila ut på lovet.
Men hursomhelst så har jag nu satt upp en dagens planering, och jag har (som nästan alla andra) bestämmt att till sommaren då ska jag förfan vara vältränad (inte smal) vältränad.
Håller på läsa lite på internet om sånt osv och jag hade tänkt simma varje fredag, köra Pilates 40minuter tre dar i veckan, ta en powerwalk (då och då) inte bestämt riktigt än, men ska strax göra det, samt gympan i skolan, och börja jogga när snön smält lite ungefär 1 mars.
Tror ni jag kan bli ganska så vältränad med det där? Men jag måste nog komma på en lite bättre planering, med när jag ska träna osv jag får ju inte gå på gym än, men vad som än händer så KOMMER jag INTe att återgå till mina ätstörningar absolut inte allt det här är bara för hälsans skull och för att få bättre kondis ingenting annat.
men det här fick bli ett snabbt och slarvigt inlägg, håller på göra the och vattnet håller på koka över..

Hörs

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0