Godmorgon

Va tvungen att gå upp vid 7.00 för att försöka få iväg Alex till skolan. Och när han gått så hade jag så tråkigt att jag fixade lite frukost och somnade framför nyhetsmorgon.

Vid 10.30 vaknade jag av att mamma ringde som en galning (hon trodde att nått hade hänt för att jag inte svarade) och sen somnade jag om en halv timme.

Nu känne jag mig otroligt utvilad och jag tror faktiskt att jag kommer orka gå iväg till skolan imårrn, vi har ju inte de jobbigaste lektionerna precis. Men det beror på hur jag känner mig, annars får väll mamma eller Alex gå förbi och hämta hem alla skolböcker jag blir tvungen att jobba med i helgen.

ha det bäst

Carro







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0