Min nya idol

Okej jag vet att jag säkert är helt efter nu, men vet nu vem min nya idol är?
Jo det är ingen mindre än Lady Gaga Har suttigt nästan en timme nu ute på internet för att leka fakta om henne.
Men det står inte så mycket mer än att hon egentligen heter Joanne Stefani Germanotta är  född 20mars 1986.

Älskar hennes låtar Just Dance och Poker Face. Är ju bara dem låtarna jag hunnigt lyssna på än så länge. Kollade på lite klipp på youtube och älskar att hon är så annurlunda.
Inte som alla andra lixom. Tex när hon börjar sina framträdanden med sina Glasögonen och börjar med Hallo my name is Lady gaga and welcome to my show! typ.

Nej men det är nånting med henne som jag bara gillar, vet inte riktigt vad men någonting är det. Har ju såklart lyssnat på Just dance hela hösten nu och börjar typ tröttna på den lite nu. Men nu har jag fastnat vid henne!!

Lady GaGa: Poker Face (Official Music Video) - HQLady GaGa - Just Dance (Live Sommarkrysset)

  


Lady Gaga - Just Dance (Pop Music Will Never Be Low Brow)

Kommentarer
Postat av: HANNAMEDIN

hon är verkligen as cool!

2009-01-30 @ 19:12:22
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackar :) Önskar dig detsamma.

Jag och min dotter gillar också henne skarpt :)

2009-01-30 @ 19:17:47
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0