Pluggish

Har suttigt och halv pluggat/surfat nu sen jag skrev sist..
Har verkligen ingen lust att blogga en dag som denna, inte lägga ut några bilder för den delen heller.
Känmer mig så fruktansvärt uttråkad, här händer det ju sällan något kul längre, kanske därför jag bloggar så sällan..finna ju inget att skriva om.

Nä jag måste ju för fan ta tag i mitt liv, men vad som än häner, så får jag ALDRIG låta det gå som under förra terminen, att låta det gå så långt.
Nu tänker jag ta dag för dag och vist idag vart det ingen bra dag men det betyder inte att det blir en dålig dag imårrn.
Enligt mitt horoskop ska det tydligen bli en jätte bra dag imorgon, men får väll se hur det går med det.
 Såhär ser mitt liv ut just nu

7,00 Vakna (snooza)
7,10 gå upp äta frukost fixa mig, gå till skolan
8,00 vara i skolan
15,00 (oftast) gå hem från skolan
15,15 plugga, äta middag, sitta vid datorn

20,00 kolla på tv
22,00 gå sova

och så samma sak nästa morgon

och inte nog med det tror ni det bli bättre på helgerna eller?
9,00 vaknar jag oftast, äter frukost spelar Thesims.
Sen är klockan 12,00 jag kollar på filmer'
20,00 tv`n börjar och sen ligger jag sådär Både lördag och söndag, kul liv va?
Nej imårrn kanske jag ska kolla med Regina om hon vill ha hjälp med att dela ut tidningarna, nu är det fan dags att jag gör någonting såhär kan jag ju inte ha det :S

Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0