Precis kommigt hem från Sala

Nu har jag precis kommigt innanför dörren, det vart ett jäkla spring på burger king och massa andra affärer på Centralstationen innan vi kunde ta T-banan Hem. Men så är det alltid när Alex följer med någonstans.
Men iallafall så har jag kommigt hem nu och ska börja med att Ta ett bad, fan imårrn börjar skolan, kan inte beskriva över hur stor ångest jag har över det, har fått en klump i magen varje morgon jag vaknat och tänkt på det nu i en veckas tid :S. Den här terminen kommer bli annurlunda, ska börja vara med på gympan, och verkligen kämpa mig igenom skoldagen även fast jag mår som skit. Kan inte bara få ett G i betyg till sommaren, jag måste för fan ta mig i kragen nu, såhär går det inte att ha det, och det absolut viktigaste är att inte påverkas av andra människor som försöker sabba allt för en, jag tycker som Caroline Gynning sa någon gång. Man kommer bara längst om man är stark och skiter i alla andra, kompisar kommer och går, man kan inte fastna för dem, det funkar inte att göra som mig, och låta andra trycka ner än och bara ge upp hela tiden.
Nej den här terminen ska jag vara stark, mår jag skit en dag så får det vara så, jag käkar mina tabletter nu som förhoppningsvis får mig att må bättre om några veckor.
Det är mina tankar som förstör allt för mig, mår jag dåligt en dag och inte pallar med nått, (för så kan mitt liv vara lite just nu) så känner jag mig som gjordes tönt i skolan bara för att är så social som jag annars (om jag mådde bra) skulle va.
Men jag vet ju att jag är jag lixom, jag kommer aldrig att klassas som något annat, och ska tänker skita fullständigt i vad folk säger. Så fort jag mår bra igen och klarar av alla normala vardagssysslor som en normal människa, ja då kan jag börja leva, nu får jag bara kämpa, men jag hoppas verkligen att tabletterna kommer hjälpa mig, och det tror jagfaktiskt att dem kommer göra också:P

Många kramar
Caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0