Today

Vart en lång dag idag...Men för att göra en lång dag kort..
Jag gick till skolan (hade sovmorgon) började vid 10.20 då vi hade bild.
Slutade inte förens vid 15.10 och då stack jag till Centrum för att köpa en födelsedags Present till Valeria som fyllde år i fredags. Det vart ett armband i silver fårn guldfynd, men guud va söliga dem är i den affären har vart där ganska ofta på senaste tiden och tycker alltid dem är söliga som fan..och sex nummer var det framför mig och det tog ungefär en halv timme.
Men hur som helst så hade jag ju ingenting annat att göra fram tills 16,00 då jag hade ett möte med Gloria.
Direkt efter mötet ringer mamma och ber mig möta henne och Alex på Bibblan, så jag stack dit ett tag och följde samtidigt med mamma och handla lite på Ica Kvantum, och som om inte det räckte så ville mamma sen gå in på Vivo bara för att "hälsa" på hennes gamla jobbarkompisar, så medans hon står där och pratar med en i Kassan så kommer Tommas min So lärare dit och till Den kassan desutom, gissa om det var pinsamt?

Men nu sitter jag här och tänkte börja med Engelska glosorna vid 20.00 och vid 21.00 kommer det där nya programmet, kommer inte ihåg vad det heter nu igen...det där med idol juryn? Men iallafall och frukta den kommande dagen...
Imårrn börjar vi 9,00 och slutar 16,00 plus att vi har gympa :(
Efter skolan tänkte jag hänga med Regina till hennes Dans som hon har varje Torsdag...



En sur Carro! (för att vi har gympa imårrn)


En glad carro (för att det är helg om två dagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0