Tillbaka från Stranden

Kom precis hem från stranden. Jag, Amina, Camillo, Annelie, Nadja, Alex, Jasmine och lilla Someia tog en tripp ner till badet för att köra minigolf, äta glass och promenera lite. Snacka om att benen värker nu när jag varit aktiv sedan två på dagen.

Men jag och mamma tänkte göra varma mackor och bara softa nu ikväll, så det blir att bara ta det lugnt ikväll medan jag är igång igen imårrn.

Btw tack alla söta som tyckt till om mina nya skor, har velat ha dem nu i evigheter men trodde seriöst aldrig att dem skulle bli mina♥









Men nu ska jag gå äta lite varma mackor :)

See U♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack :) Snygg kjol!

2009-07-14 @ 22:51:05
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/
Postat av: carola

så kul med minigolf, var ett tag sen nu..

Du får inte visa kort på världens goaste glass, blir ju sååååå sugen..Synd att dom är så dyra..



Sussa sött

2009-07-14 @ 23:34:17
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0