Bilder från Grönan igår

Vid 16.00 tiden kom jag, Danilo,Camillo och Alex till Grönan, det vart lite senare än planerat eftersom, Alex hade glömt sitt guldkort hos pappa...


Men hursomhelst så började vi med jetline..och mitt i kön så ser jag Steffie och hennes lillesyrra lite längre fram. Dem väntade på oss efter att vi åkt jetline och efter det så hängde Steffie med oss hela dagen, och vi åkte allt från, Frittfall, Frittfall tilt, Insane till PopExpressen.
Vid 23,00 så började vi åka hemåt, och vid 1,00 tiden så vart vi tillslut hemma. Eftersom hela gänget sov över hos mig så hyrde vi en film genom Tv`n och jag somnade på en gång (man blir ju trött efter en hel dag på grönan)...

Här är lite bilder från Igår..

















Hörs!
Carro

Kommentarer
Postat av: Lisa

Många roliga bilder, ser ut som att ni hade kul! :)

2009-06-21 @ 19:57:26
URL: http://liisamariia.blogg.se/
Postat av: Bea

härligt:D

2009-06-22 @ 02:02:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0