Carros lista

 1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Steffie & Camillo
3. Hur lång är du? 172cm
4. Vilken var den senaste film du sett? News Movie
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ja okej :) smsa mig när du kan till Amina
7. Vad är dagens planer? inget speciellt dagen är ju snart slut!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Ser henne nu xD
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 11,00
13. Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat? klart jag har...
14. Vilken är din favoritplats? Grönan 09!
15. Vilken plats föredrar du minst? Ehh skumma platser antar jag :S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? gud vilken jobbig fråga..inte fan vet jag ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Onaturliga saker...
18. Vem fick dig att skratta senast? Camillo (tror jag)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hm..ja det tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda ;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor <3
26. Är du social? ja det är jag väll ;) om allt är som det ska så ja ;)
27. Vilken är din favoritglass? Solero exotisk
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Gå och Shoppa med Malin xD
29. Tycker du om kinamat? sådär
30. Tycker du om kaffe? nää (men ibland tvingar jag i mig några koppar iaf ;))
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nepp
33. Kan du spela poker? gud NEJ!
34. Tycker du om att mysa? ehh jaa
35. Är du en beroendemänniska? Nej verkligen inte, tvärt om!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej inte om  jag känner men jag vet några ;)
37. Vill du ha barn? kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, väskor och "prylar"
42. Äger du dyra smycken? jaa
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En zooapa ;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Maalin! <3
46. Välj ett ärr på din kropp?.Ärret jag har precis över läppen (syns knappt men har haft den sen jag var riktigt liten)
47. Vad har du för ringsignal? Alexander Rybak "Farytail"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Neej
49. Flirtar du mycket? nee
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Modelhouse
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter?  Neej
53. Vilken var den senaste bok du läste? En shoppaholic i väntans tider
54. Läser du dagstidningen? Ibland när jag har riktigt tråkigt
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt mobilnummer ;)
59. När var du i kyrkan senast? ojojoj det var ett tag det
60. Vilka personer utmanar du?  alla som utmanar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mm det kan vi göra :)

2009-06-21 @ 23:02:34
URL: http://johannazz.blogg.se/
Postat av: Johanna

har lagt till dig nu :)

2009-06-21 @ 23:04:26
URL: http://johannazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0