Godmorgon

Malin kommer upp hit snart, hon ville ha sällskap till skolan så.
Börjar vid 9,15 idag, och måste sticka iväg vid 11,20 för att hinna till tandläkaren. Så det blir inte någon lång dag idag, som tur är! 

Pratade med min HK lärare Ann igår om mitt betyg i Hemkunskap, och av henne så lät det som att jag har skyhög frånvaro även iår! Jag förstod inte riktigt om hon syftar på förra terminen eller den här :S men det kan ju inte vara den här? ingen annan lärare har ju klagat på min frånvaro, eftersom jag knappt har nån!

Jag har inte skolkat en ända dag den här terminen, utan dem gånger jag har varit hemma så har det varit för att jag varit sjuk och inget annat! Jag har höjt mig i ALLA ämnen, och det går bra för mig nu gemfört med förra terminen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0