Godmorgon

Känns som att klockan inte är mer än 9.00 just nu. Men faktum är att det ju är lunch tid nu. Mamma har gått ner till Ica för att handla frukost, och Alex och Isabell ligger fortfarande och sover.
Ställde klockan på 8,00 men det vart tillslut att jag på något sätt stängde av larmet i sömnen och vaknade sen av att jag fick ett sms av mamma vid 11,50.

Här kommer några bilder från igår :)

Hörs! / C


Alex och Isabell vid Tekopparna...(var mycket roligare än jag hade trott xD)


Alex och Danilo



Usch vad jag ser sjuk ut på den här bilden :/


Okej anledningen till att den här bilden sög var att jag tod den från Danilos nyckelring hehe Vi träffade på tre kompisar på grönan men dock två av dem ville åka fritt fall med oss....




Efter det så gick vi in tll Spelhuset och körde Singstar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0