Godnatt!

Känner mig så jävla arg och förbannad på en del människor just nu! Har hänt ganska mycket iriterande saker på senaste tiden....
Har bara lust att lägga mig ner och skita i allt....men som tur är så är det skolavslutning på Torsdag, är jätte skoltrött just nu, mår bara illa när jag tänker på skolan..
Men tur att man har ett två och ett halvt månads långt sommarlov sen då :) Och på Torsdag kommer Amina och hennes familj till sverige för iår. Och jag hoppas verklien att denna sommar blir mer lyckad än den förra...

Men nu ska jag iallafall försöka gå lägga mig även fast jag vet att jag inte kommer kunna sova. Har en trååkig skoldag att se fram emot och ett tandläkar besök vid 12,45 (ska laga ett hål). Fruktar verkligen tandläkaren, finns det något värre än att laga hål? Som tur är så har jag bara ett enda, så det är nog inte så farligt...

Godnatt!

Carro



(sorry Malin för att jag snodde din bild, men jag medverkar faktiskt i den haha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0