Gomorgon



GodmorgonGodmorgon♥

Vaknade nyss av att mamma kom innanför dörren. Vi ska tydligen gå ut till Gömman med Amina och hennes familj strax. Jag och Malin hade tidigare bestämt att vi skulle ut till Gömman idag, men det slutade med att vi bestämde oss för att träffas efteråt istället :)

Grönan igår vart lika fantastiskt som alltid. Jag och Danilo sprang iväg och åkte Insane 2 gånger, FrittFall 5 gånger och FrittFall Tils 3 gånger! Men Alex däremot satt och varvade Extreem mest hela kvällen medan jag och Danilo varvade frittFall tit. Isabell och Valeria sprang runt och åkte småsakerna, men jag kände bara att jag inte hade någon större lust att gå iväg och åka lilla fritt fall och blåtåget hela dagen så vi stannade kvar vid frittfall...

See U!

Carro

Kommentarer
Postat av: camilla,

gullig blogg du har :)

2009-06-24 @ 11:04:21
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra då sötnos? :)

2009-06-24 @ 11:05:28
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0