Äntligen Fredag!

Idag började skoldagen redan klockan 8.00 med ett matteprov! Känner absolut som att det gick bättre på den här delen än delen som jag gjorde igår. Men jag hoppas på ett G på detta matte prov iallafall!!

Idag hade vi som sagt halv studiedag och fick sluta direkt efter hemkunskapen klockan 11.00. Dock så var jag tvungen att gå möta Alex eftersom jag hade hans spel som han behövde i min friis & Co väska, så det var bara att bege sig till matsalen efter skolan och vänta på honom!

Nu en timme senare så är jag äntligen hemma! Och sitter just nu och äter semlan som vi bakade på hemkunskapen till Lunch med lite iskall Cola light till det!

Nu tänkte jag blogga lite och sen ska jag köra THe sims 2 tills pappa kommer och hämtar oss!

Ni får ha en super bra dag allihopa!!

Carro



Såhär hittade jag Gustav sovandes igår kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0