Carrobruden 1år!

Idag fyller Carrobruden 1år!
Idag är det exakt ett år sedan, jag satte mig och ner och startade upp den här bloggen! och Jag har använt bloggen till så mycket bra!
Den har hjälpt mig i många Situationer där jag behövt skriva av mig, och Ibland har det till och med vart ni läsare som hjälpt mig att må mycket bättre!

Bara för att Carrobruden.blogg.se fyller 1år idag så tänkte jag sammanfatta året som gått med en hel del bilder och text från den forna året 2008, och som ska inspirera in mig i det nya blogg året, eftersom det är om exakt ett år som min blogg faktiskt fyller 2år! Jag måste få fundera över vad jag kan göra bättre och hur jag kan förändra bloggen till det bättre.

Har ni läsare några tips på vad jag kan göra för att förbättra min blogg? Skriv i såfall en komentar och gärna om vad ni gillar med bloggen och vad jag kan bli bättre på eller vad ni helt enkelt skulle vilja se mer av?

Ha det bäst alla där ute!
Kram
Carro


Kommentarer
Postat av: steffie

Så du har också haft deni ett år :D Jag också :P



Karm steffie. Ha det bra haha :P

2009-03-17 @ 07:20:07
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0