Dagens Fråga

Vad lagar jag för nått?
Mamma var med Sotiris och eftersom hon hade ätit så mycket i skolan så ville hon inte ha någon middag idag. Så det var bara för mig att ställa mig och laga middag till mig och Alex, fast han slängde ju i stort sett hela sin portion eftersom den enligt honom var äcklig (för mycket peppar) och det kan jag kanske hålla med om eftersom jag tappade i nästan hela pepparsburken men tog upp det värsta med en Tesked så, så farligt var det väll inte! (ungjävel) Här har man vart snäll och lagat middag i en timme och han slänger bara hela sin portion eftersom det var för mycket peppar!

Okej jag orkar inte vänta på komentarer, så jag avslöjar mig direkt.
Jag lagar Spagetti och Köttfärssås såklart, fast för mig blev det potatis och köttfärssås eftersom jag i sista sekund upptäckte att min glutenfria pasta var slut!


Kommentarer
Postat av: Nilufer

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2009-03-11 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0