Darin som mellanakt i meldofestivalen

Har ni inte sett det här så måste ni se det! Jag förstår verkligen inte att det finns folk som säger att Darin inte kan sjunga! Kom att tänka på det eftersom jag läste en artikel om Darin i Aftonbladet. Såhär komenterade nån 63 årig kärring från Bromma.

"Darin har alldrig kunnat sjunga om han nu är så bra varför går han inte hem i Sverige längre utan måste vända sej till Tyskland nu är kall där också så nu försöker han i Frankrike det kommer att sluta likad,ant där också "

Det där är ingenting annat än "Årets skämt" Vist håller han väldigt låg profil i sverige just nu men det är ju för att han precis fått skivkontrakt i Frakrike! Och går hem i Sverige, det gör han ju ta mig fan ALLTID!
Så den där kärringen som påstår att Darin inte kan sjunga kanske skulle ta och gå och undersöka sina hörselgångar lite? Det lär ju ha vart några år sen....


Ber om ursäkt om jag lät lite för "Iriterad" i detta inlägg men vissa saker gör mig verkligen förbannad!

Ha det bra allihopa!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0