Dramatisk Fredags kväll


Det började med att jag, Alex, Valeria och Isabell körde lite Guitar hero World Tour innan vi vart så trötta på att vi ornade upp en liten picnik på vardagsrums golvet bestående av chips, dipp, godis och cola zero! Kan det bli bättre? Sen så låg vi och kollade på Snakes on a plain som gick på TV lite tidigare i kväll tills vi vart så äcklade av alla Ormar.

Vi bestämde oss för att göra kvällen lite roligare och satte på lite "Hög" musik och då menar jag verkligen hög. Det gick tillslut as vilt till här i vardagsrummet eftersom vi hade huset för oss själva (pappa och Lina är och skjutsar någon från arlanda) Så varför inte starta ett litet disco när dem ändå inte är borta.

Jag och Valeria vart allderles svettiga och drog upp våra tröjor halvvägs över naveln för att inte bli allderles för svettiga! och helt plötsligt ser vi hur två poliser står i hallen och in kommer helt plötsligt Savvas (Isabells storebrorsa) Dem har tydligen gått på Savvas och hans kompisar helt utan anledning och ringt upp Lina, Lina hade då bett dem att sktjussa hit Savvas.

Så då avslutade vi vårt Disco eftersom polisen tyckte att det var allderles för högljut och nu sitter jag här och tråkar framför datorn.....

VAd har ni gjort ikväll då?

Kram
Carro
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0