Hemma igen...

Och så vart man hemma från ännu en dag i skolan då. Vart hemma alldeles för sent idag, var ju meningen att jag skulle gå från skolan klockan 15.30, men det vart 16.00 istället :/
Men hursomhelst så har väll skoldagen vart bra  bortsett från att jag inte kunde somna igår kväll, Har sovigt riktigt dåligt och somnade inte föräns vid 1.00 och gick upp 7.00 eftersom jag plötsligt vaknade så tidigt.

Hade det varit Lördag idag så skulle det här ha varit en sån dag då jag för det mesta gick runt i morgonrock och softade hela dagen, utan att orka göra någonting!
Men jag har ett stort och då menar jag verkligen STORT arbete att påbörja. Istället för att ha Gympa idag så fick C och D klassen sitta i Aulan medans tre lärare pratade om projektet i en och en halv timme! Så nu har jag bestämt mig för att plugga 40 min om dagen med den. Men om man verkligen vill så får man lämna in den nästa år men då får man dock inte hörge i betyg än G i idrott, så jag lämnar in den när jag ska, den 16 april.

Här har ni lilla jag idag...



Herrigud jag ser ju helt "död" ut!


Nyss ätit mellis!

ha det bäst
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0