Lördagen i Stan!

Det började vid 13.00 tiden då jag, Valle, Alex och Isabell gick ner till Centrum för att ta T-banan till stan. Vi fick självklart inte vänta mindre än 7 minuter men tillslut så kom vi äntligen i väg!

Vi gick av i T-centralen för att sedan byta T-bana mot Ropsten eftersom vi tänkte åka till Östermalmstorg. När vi kom fram så gick vi runt i lite affären som bla Guess och Mulberry där jag bland annat hittade en Skit snygg Hermes Väska, som jag egentligen bara kan drömma om!

Men hursomhelst så tog vi sedan en tripp till Lagerhaus där Issa köpte en födelsedags present till Savvas som fyller år den 29 mars. Dock vad hon köpte vill jag inte skriva ifall Savvas skulle få för sig att titta in i bloggen...

Men vi vart kvar på Lagerhaus ett bra tills vi sedan gick iväg till Sturegallerian. Där hittade jag en as snygg Friis & company väska, men som jag inte kunde köpa eftersom jag inte fått mitt barnbidrag än! Så det är väll bara att vänta då. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Fan vad jag hatar det där ordspråket haha Vill jag ha någonting så vill jag ha det nu!

Men efter det så ville Alex gå kolla på spel på Webbhallen så Han och Issa gick iväg dit medan Jag och Valle gick till Adidas för att kolla in deras Jackor.
Jag har bestämt mig för att köpa ännu en Adidas JAcka så fort som möjligt men jag vill inte ha någon klassiker som tex en vanlig tråkig svart, utan jag vill ha ha någon snygg men annurlunda. MEn så hittade jag en rosa med Oranga ränder, i en lite annurlunda modell som verkligen var as snygg! Vart dock lite sur på att sträcken var orange eftersom jag verkligen avskyr den färgen, det är verkligen min största "hat" färg. Men den ska självklart införskaffas så fort som möjligt.

Men iallafall efter allt tittandes i affärer så stack vi till Gallerian och satt på Donken eftersom Alex vart hungrig vilket pappa vart as sur på eftersom Lina och Han stått här och bakat Pizza Hela dan. Men den där ungen äter ju så jäkla mycket så lite Pizza klarar han väll av.

Sen så vart klockan så mycket satt vi åkte hem.
Vi vart alltså kvar i stan i ungefär 5 och en halv timme och tro mig. Det vart MÅNGA bilder! Och här kommer dem då såklart :D












Jag och Valeria gemför våra läppglans från Face!















Det vart kaous på Donken haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0