Månadens Shopping Budget!

Har samlat ihop Allt jag måste köpa nu till våren!
Måste verkligen sluta med mitt små shoppande eftersom jag känner att det börjar gå överstyr!
Har aldrig tidigare älskat kläder, skor och acessoarer lika mycket som jag börjat göra denna månad! vad är det som har hänt egentligen?

Nej det här är grejorna som ska införskaffas denna vår!

Adidas jackan - Har beställt in en från stan så den kommer på fredag :D

Adidas Jacka - Ska köpa en till har jag bestämt mig för men vet dock inte vilken färg! Vilken färg tycker ni jag ska köpa?

Foundation - Måste ha en ny eftersom min börjar ta slut!

All star converse (neon rosa) från footlocker!

Skinnjackan! Som jag skrev om igår! Finns på Halens.se dock har jag sett en liknande sjukt snygg på cubus!

Mjukisbyxor

Jeans Leggings (ni vet sånna från gina tricot)

Fred Perry jacka - var på jackt efter en i vintras och nu har de äntligen kommigt in på MQ :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0