Min Nya hårfärg!

                            


Okej såhär vart resultatet tillslut.
Men jag ska tona det en gång till lite senare idag eftersom jag vill ha en lite mörkare ton.
Men annars så vart det helt okej faktiskt.

Igår vid 19.00 tiden kom Navida och vi tänkte kolla på The Grudge 3, men kollade istället på Melodifestivalsfinalen och SAW 5 som kom på TV000 efteråt. Har inte velat se någon av Saw filmerna eftersom jag vet att dem är så jävla äckliga. Men jag låg iallafall till klockan tolv inatt och kollade på den. Och ÄLCKLIG räcker inte! Den är ju för fan hemsk! Men så himla dålig var den inte :P

Idag ska jag och Navida åka in till stan vid 15,00 tiden och när jag kommer hem så Tonar jag håret Igen och hoppas på ett bättre resultat!

Carro

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Snyggt håret blev ! =D



Asso opera sångerskan skrämmer en !!!

jag sjunger bättre än henne faaaan ;)

2009-03-15 @ 18:00:44
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: steffie

ÅÅÅ Vad finnt det blev :D

2009-03-17 @ 07:21:23
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0