My Diary

Jag började inte föräns 8,45 idag men var ändå tvungen att gå upp vid 7,15, för att väcka Alex. Mamma åkte till jobbet/skolan som vanligt vid 6,50 och väckte mig innan hon gick.

I skolan började det men att vi hade NO, och vi avslutade sexualkunskapen och påbörjade kursen om droger och nikotin. Efter det så hade vi gympa, geografi, Engelska, Matte och tillslut kör! Och jag kan säga på en gång att denna dagen inte var någon höjdare precis. Den här Torsdagen var en riktig skit dag helt enkelt!
Men det är så det kan va ibland, ibland är det bättre dagar eller som idag, en sämre.

Efter skolan gick jag raka vägen hem och pluggade lite Kemi och bloggade. Och nu sitter jag här och fruktar inför morgondagen! Kan säga på en gång att det också kommer att bli en riktig skit dag!
Jag börjar  vid 8.00, och då ska vi iväg till ungdomsmottagningen och prata om sex och sånt...vilket betyder att vi missar 3 lektioner (det ända positiva) och när vi kommer tillbaka så har jag NO, franska och gympa! Efter skolan går jag ner till T-banan och åker raka vägen till Bergshamra för att möta upp mamma.

Vi går då och äter middag någonstans och vid 18,00ska vi var på högstadiets disco i Bergshamra skolan, Någar elever ville att mamma skulle komma dit privat så då frågade hon mig om jag ville följa med!
Men vi kommer väll hem vid 22,00tiden kanske, det är ju bara ett simpelt skoldisco så det blir absolut inte sent! Men tillräkligt sent för att jag ska missa Darin på Lets Dance!
men det är ju bara att se repisen. Men när jag sedan kommer hem så måste jag kasta mig på datorn och skriva klart min uppsats till Tomas som ska vara inne imorgon innan 23,59!

Så jag har en hel del att se fram emot (eller inte)

ha en trevlig kväll allihopa!

Carro


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg:) kolla gärna in min och kom med förslag

ha en bra dag!

2009-03-23 @ 06:53:00
URL: http://sarabjohanssson.blogg.se/
Postat av: steffie

Hej carro finnt inlägg :)

Ja jag fick höra att jag är typ bjuden på din fest på fredag .D Gud vad kul att höra från dej :) Jag vill jätte gärna komma.. Jag är sjuk nu men vi får se om jag blir frisk till fredag ;) aja syns senare :) Om du vill sms mej elr aa du vet så kan du få mitt nummer :) 0737663783 , Kram.

2009-03-23 @ 14:52:12
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0