Nu är den min!

Skoldagen har varit en riktig Succè! Istället för att sluta 16.00 varje Torsdag så kommer vi nu att sluta 15.30! Plus att vi har bytt ut kören eftersom så många slutat till att bli en timmes musiklektion istället där vi dem åtta personerna som går kvar på kören får bestämma själva vad vi vill göra. Vi kan tex skriva låtar, sjunga, spela öva sångteknik och allt det där!

Idag valde vi att spela Avril Lavines låt "Complikated" Och jag ville sjunga! Och eftersom Danni inte viste vad hon ville göra så vart det vi två som sjöng!
Och den är så jäkla svår den där låten eller iallafall HÖG och gud va vill höll på!! Vi kämpade och kämpade för att det verkligen skulle bli bra och gud va vi tog i alltså haha ändå så vart hela låten bara falsk rakt igenom hehe men det blir nog bättre med lite övning!

Efterskolan så följde jag med Danni för att hon skulle vänta på Sin pappa som skulle hämta henne, efter det stack jag till SKHLm för att hämta ut min KÄRA adidas kofta! Så nu sitter jag här och skriver i bloggen med den!

Såhär ser den ut!!

ha det bäst

Carro


Kommentarer
Postat av: JESSICA

omg grymt snygg addidas tröja!!!

2009-03-05 @ 17:13:41
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0