Sjuk :(

Kom för en liten stund sen hem från skolan. Alex sov hos pappa igår eftersom han i Fredags blivit grovt förkyld, och var tvungen att stanna hemma från skolan.

När jag och mamma vaknade imårsse så hade vi också blivit sjuka :(
Det dunkar i mitt huvud som bara den, näsan rinner och så fort jag ställer mig upp vinglar jag till och det känns som att jag ska svimma.
Mamma funderade på att stanna hemma idag och ta en karensdag men bestämde sig sedan för att försöka gå iallafall och likadant för mig. Jag slutar ju ändå 13.20 idag så det är ju inte en så lång dag iallafall.
Men sedan satt jag igenom en 40 minuterslektion medans näsan kliade och rinnde och jag kämpade för at överhuvudtaget få upp dem svullna, röda ögonlocken.
Men nej då det var bara att palla sig hem redan efter första lektionen och sitter nu och bloggar som ni ser.

Kommer nog inte orka att blogga så mycket idag tack vare den här jäkla förkylningen som jag inte tror blir någon lätt liten förkylning utan ikväll kommer nog ocks¨å den efterlängtade febern :S Så inte blir det här någon rolig dag inte.

Men nu ska jag nog gå svara på mitt brev som jag fick från Irena igår kväll!

Ha en super bra dag allihopa

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0