Sjukling

I Fredags så vart Alex sjuk, I lördags så vart mamma sjuk och i söndags vart jag sjuk. Så nu har jag legat här hemma i två dagar med en rejäl förkylning. Men efter dem här två dagarna nu så börjar det kännas bättre och jag lever i stort sett på alvedon. Tror nog att jag klarar av denna lilla skoldag som jag har idag. det är ju ändå en så kort dag. Jag börjar inte föräns 10,20 och slutar 15.10.
Sen så har jag ju vart jätte smart och ser nu att jag har svenska prov idag :S Men det är väll bara att sitta och plugga på lunchen då som vanligt.

Efter skolan har jag lovat mamma att jag ska komma hem och städa det första jag gör. Det är inte så jätte stökigt här men mamma ville verkligen att disken skulle vara borta när hon kom hem, så då har jag nått att göra iallafall

Vad ska ni göra idag då?


kram
Carro



En förkyld och blek Carro

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken snygg blogg! :) Krya på dig! Kram

2009-03-11 @ 11:17:20
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har lagt upp en trevlig nyhet :)

2009-03-11 @ 14:35:30
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0