Söndag kväll!


Sitter här nu klockan 23,35 och kommer absolut inte kunna sova! Men som tur är så har vi inte skola imorgon eftersom vi var i skolan i lördags. Och det hände en ganska stor grej här vid 22,00 tiden som jag inte har någon lust att ta upp i bloggen men som bara har förvärrat allting för mig just nu!

Vaknade vid 11,00 tiden imorse dvs 12,00 med den nya tiden vilket betyder att jag bara varit vaken i 12 timmar! Men imorgon tänkte jag fälja med Alex och Pappa till Bup vid 10,30 tiden eftersom Alex har sitt första möte där imorgon, och han ville att jag skulle följa med! Efter det vid 11,30 ska jag möta Irena i SKHLM och så ska vi gå runt lite i Centrum och jag ska ev köpa en ny vårjacka!
Och vid 14,00 har jag möte hos Gloria!
Så ser början av min dag ut, sen så får vi helt enkelt se vad som händer!

Kram
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0