This is me Today

Dagens låt: Beyonce- Halo
Dagens humör: Trött och irriterat!
Dagens mående: Trött?
Dagens frisyr: Snelugg, plattat!
Dagens smink: Foundation, rouge och maskara
Dagens klädsel: Jeans, linne, halsband, adidas kofta
Dagens planer: sova zzzz
Dagens vill ha:  Min nya mobil :)
Dagens saknad: Min gamla mobil!!
Dagens beroende: ??
Dagens måste: Pianolektion (orkar verkligen inte idag!)
Dagens mat: Skollunch för en gångsskull, INGET ANNAT!
Dagens dusch: morgon?
Dagens händelse: Fick hem min nya mobil :)
Dagens drog: ??
Dagens tråkigaste: .Skolllaaaa!! Pallar verkligen inte just nu!
Dagens finaste: Min mamma <3<3
Dagens dricka: Cola light
Dagens köp: inget
Dagens sjuka: mår illa som fan!
Dagens kärlek: DDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0