Tråkiga lektioner

Nu sitter jag här och käkar mina två brukar safari yoghurtar. Ena i persikosmak och andra i hallonsmak så får jag med lite jätte intresant fakta.
Nu tänkte jag sitta här och blogga någon timme och efter det ska jag väll försöka leta upp DVD fjärrkontrollen också så att jag kan göra lite Pilates. Det var ett tag sen nu efter all träningsverk.

Imorgon har jag tack och lov sovmorgon till 10.20 vilket betyder att jag förhoppningsvis inte behöver vara trött i skolan imorgon.
ikväll 19.00 har jag piano också fast den börjar inte förens 19.20 egentligen men jag måste nog sticka hemifrån vid 19.00 för att hinna med T-banan! Just nu håller jag på spela Greensleves och den är så jäkla fin alltså! Jag och mamma sitter nästan hela tiden och lyssnar på den på youtube. Men just nu spelar jag bara en väldigt väldigt förenklad version men ska kolla med min pianolärare Christer om inte jag kan få göra den lite svårare, skulle isåfall vara sjukt kul att spela den på skolavslutningen sen hehe bara ett önskemål :P

Hursomhelst så satt jag och gjorde dessa konstverk under So lektionen idag innan jag sprang hem för att hämta min skrivbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0