Världens nyttigaste middag!

Jag var tvungen att gå ner till Centrum vid 17.00 tiden lite tidigare idag! men ville verkligen inte gå själv så Alex var snäll och följde med!
Det första vi gjorde när vi kom till SKHLM var att gå och låsa upp min mobil, som jag velat göra nu i två jäkla år! Så nu slipper jag använda 3 och kan istället använda tele2 Comviq som alla andra!
Efter att det var klart, så var det bara att börja smsa hela sin kontakt lista och skicka ut sitt nya nummer till alla! Tills vi sen gick iväg för att äta middag på Donken!

Efter det så gick vi bara snabbt och handlade lite på ICa och gick hem! Nu sitter jag här och kollar på Efterlyst samtidigt som jag bloggar och väntar på att mamma ska göra varm Oboy med vispgrädde!
Imorgon är det en kort dag som gäller, börjar 8,45 med NO, där vi just nu håller på med droger! efter det ska vi börja med vår HM och Idrotts uppsats i datasalen, vilket betyder att vi slipper gympa imårrn! Och vid 12,00 så har jag musik i två timmar tills jag sedan slutar!

Ingen vanligt Torsdag till 16.00 blir det imårrn!

Ha det bra
Carro


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Åhh kommer ihåg när vi läste o drooger d e så spännande !!!

2009-03-25 @ 21:29:28
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0