Ledig!

Begärde ledighet från skolan idag, och följde med mamma till hennes skola istället.
Jag kom hit vid 9,00 tiden och kommer att vara kvar till 15.00 tiden ungefär. Efter skoldagen som egentligen inte är någon skoldag, ska jag möta upp Regina i Centrum för att efter det gå upp till bibblan och plugga lite och efter det ev jogga några kilometer.

Om en kvart ska jag iväg på dagens sista lektion med niorna. Som tur är så ska vi bara till mediateket (datasalen) vilket innebär att jag förmodligen kommer kunna blogga då också. (även fast skolan blockerat halva internet)

Ha det bäst

Carro


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så mkt! :)

2009-05-13 @ 14:07:42
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0