Gult vatten


Skulle precis lägga mig i ett varmt bad och bli lite fräsh då jag upptäckte att vattnet i vadkaret va helt gult! Så jag tog ur allt vatten och får nu helt enkelt börja om från början och hoppas på lite genomskinligt vatten den här gången! Fy så ofräsht och äckligt det såg ut! Hoppas bara att jag får till ett normal färgat vatten den här gången. Men först ska jag trycka i mig två skivor fet Pizza! (tjockisen talar)

Vill inte påpeka att denna dag gick som jag ville. Det började med att jag försov mig i två timmar! Så det var bara att springa ner till skolan, osminkad och nyvaken! Och när jag precis kommigt fram till skolan så inser jag ganska så snabbt att jag glömt både min mobil och gympakläderna hemma. Så det var bara att springa hem på lunchrasten (ingen lunch för mig då) Dagen kunde ju inte börjat bättre! Men efter det så vart allting ganska så lugnt, även fast jag höll på dö av trötthet i skolan! Tur att man inte har mycket plugg hemma iallafall. Men nu ska jag nog gå trycka i mig lite pizza, och sen får vi se hur det går med badvattnet!

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0