Bättre humör!

Nej fy! Dagen har verkligen varit ett rent helvete! Mamma ringde upp mig för någon timme sen när hon var påväg hem från jobbet för att berätta att Pelle ringt. Dem hade fremst pratat om min lillebrorsa som har stora problem med skolan just nu. Men då kom han in på mig och berättade att jag inte gjorde provet idag för att jag inte hade med mig någon miniräknare osv. och att jag var duktig i matte och att jag fixar provet på Måndag istället. Kändes som en ren lättnad att få höra det där! Äntligen någonting positivt i skolan. Jag menar det ända jag får höra är, du måste kunna det här, du måste öva på det här blablabla nu fick jag iallafall höra att jag var jätte duktig på matte. Tro det eller ej men matte är faktiskt ett utav mina favvo ämnen, dvs ett av de ämnen jag har lättast för.

men magen vänder när jag tänker på gympan! vore så synd om jag sänkte mitt betyg i gympa den här terminen. Inte för att -5 poäng skulle göra någon skillnad med tanke på att jag redan ligger +20 poäng den här terminen. Kanske jag inte skulle ta gympan så hårt och satsa lite mer på de andra ämnena? Jag menar hellre öka till MVG i Samhälle och religion än att kämpa för att behålla ett VG. Förstår ni vad jag menar.

aja hursomhelst så kom mamma hem med en sallad till middag, samt en stor fet chokladkaka till mig, och en frida tidining! Nu ska jag ta mig fan ta tag i mig själv och börja kämpa....

kram på er♥

 


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 19:53:02
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0