Datorn krånglar...

Tror att vi har råkat få något virus eller liknande nu eftersom datorn stannar och fastnar konstant mycket, och det går knabbt att gå in på flera sidor samtidigt utan att den fastnar. Därför har det varit väldigt svårt för mig att svara på kommentarer på sista tiden bara så att ni vet ;) men jag jobbar på det ska ni veta. Ska ta mig fan ta reda på vad det är för fel, för en krånglande dator kan göra mig mer än iriterad i bland. Kanske till och med tar och kastar ut den genom fönstret någon dag också, som mammas kompis Pia gjorde när hon fick nog xD dock så hade hon en laptop så det gjorde ju saken lite lättare...

Men nu ska jag återgå till mitt pluggande. Har ju matteprov på torsdag och VG är det vi satsar på här ;) vill ju inte sänka mitt betyg ;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0