En kropp att dö för!

Vet ni? Jo varje gång jag ser på videon till Beyonces låt "Sweet dreams" lägger jag märke till hennes otroligt snygga kropp! Skulle kunna offra min högra arm för hennes kropp! Så perfekt kurvig, men ändå vältränad, kan det bli bättre??

Vad tycker du själv?



Hade ni frågat mig för ett år sedan så hade jag sagt precis tvärt om...
Men tro mig, vem pallar egentligen leva ett liv efter en strickt diet egentligen? När jag var som smalast så tänkte jag bara -ja nu då? vem är det jag gör mig smal för? Vem bryr sig egentligen om jag väger 45 eller 55kg? Jag har inte pressen på mig att vara smal egentligen jag menar jag är ju ingen modell? så varför kämpa med att se ut som en? Nej lev livet istället! istället för att banta bort alla dessa år. Det ända man söker är bekräftelse och uppmärksamhet. Vem har sagt att man blir snyggare bara för att man går ner i vikt? Du kan sätta upp ett mål över hur mycket du vill gå ner osv men när du sedan har nått det målet så kommer du inte känna dig som en bättre människa iallafall...Jag vet inte riktigt varför man tänker att -Bara ifall jag går ner 10kg till blir jag nöjd! För det blir du inte gumman...Du är bara osäker på dig själv....

Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet:=<3

2009-10-18 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0